Blogger Widgets
topbella

Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

Ένα μεγάλο ευχαριστώ,

σε όσους βοήθησαν να στολίσουμε το δέντρο μας :)
Αυτό το δέντρο είναι όλων μας!!!
Το αφιερώνω σε όλο τον κόσμο με πολλή αγάπη!!!

Εύχομαι σε όλους Υγεία,Αγάπη και Ειρήνη!!!
Μια γεμάτη από ομορφιά ζωή και πολλά φωτεινά χαμόγελα!!!

Στο στολισμό βοήθησαν οι:

ifigeneia

ΦΟΥΛΗ

Δυστυχώς αν τη μεγεθύνω θα αλλοιωθεί...

Margo

kariatida62


Thalassenia


Emily


Adis

50fm

Άιναφετς

Ρίκη Ματαλλιωτάκη



George

Σταυρούλα

Εάν κάποιος θέλει να προσθέσει ένα στολίδι,
υπάρχει χώρος και να μη διστάσετε :)

Σας ευχαριστώ πολύ όλους που ήσασταν εδώ!!!
Φιλιά πολλά!!!

39 καρδιες αγγιξα ❤:

kariatida62 είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΤΟΛΙΣΟΥΜΕ!!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Mπράβο,μπράβο, και του χρόνου!
Αλλά δεν τα ειδα στολισμένα τα δευτερα στολιδια μου, γιατι;

Adis είπε...

Χαχα!! Μπράβο στην ιδέα σου! ;)
Άντε και του χρόνου!..

Καλό βράδυ!.

A.G.Selena είπε...

Κάρι μου

Έτσι :) Να είμαστε καλά και να το ξανα κάνουμε :)

Φιλιά πολλά.Καληνύχτα!

A.G.Selena είπε...

Ρίκη μου

Αν κάνεις κλικ στην εικόνα του δέντρου θα τα δεις.
Όπως σου είπα και σε προηγούμενο σχόλιο δε γινόταν να τα βάλω όπως ακριβώς τα έστειλες κι έτσι διάλεξα ένα μωβ στολίδι που είναι δίπλα στη μπαλαρίνα σου και ένα κερί το οποίο βρίσκετε στο τζάκι δίπλα απο τη φάτνη :)


Αν θέλεις κάποια αλλαγή πες μου και θα προσπαθήσω να την κάνω :)

Φιλιά και καλό σου βράδυ :)

A.G.Selena είπε...

Adis μου

Ευχαριστώ πολύ :)
Χαίρομαι που σας άρεσε και που συμμετείχατε :)

Και του χρόνου καλέ μου :)
Καλή σου νύχτα!

Kisses!!!

Margo είπε...

Είχα τη σκέψη σου και τσουπ βλέπω την ανάρτηση :)
Η ιδέα ήταν υπέροχη και το αποτέλεσμα συγκινεί όπως κάθε τι που γίνεται ομαδικά και με αγάπη. Καλές γιορτές να έχουμε Σελενάκι μου γλυκό σ' ευχαριστούμε που μας έδωσες την ευκαιρία να κάνουμε κάτι τόσο όμορφο ΜΑΖΙ!!!
Σε φιλώ γλυκά

A.G.Selena είπε...

Margo μου

γλυκιά.Εγώ σας ευχαριστώ γιατί αν δεν δηλώνατε συμμετοχή δεν θα το υλοποιούσα :)

Έχεις δίκιο!
"κάθε τι που γίνεται ομαδικά και με αγάπη" είμαι όμορφο :)

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!! :)
Φιλιά πολλά!

Υ.Σ.Κι εγώ σε σκεφτόμουν!
Θα σου πω...

pardalitsa είπε...

υπέροχο το δεντρο σας παιδιά και του χρόνου!!

A.G.Selena είπε...

pardalitsa μου

το δέντρο δεν είναι μόνο δικό μας.Είναι και δικό σου,είναι όλων μας! :)

Χαίρομαι που σου άρεσε :)

Φιλιά πολλά.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κούκλα έγινε μπράβο....
Καλημέρα...

evelina είπε...

Καλημέρα Selena μου υπέροχο το δέντρο ,και του χρόνου με υγεία...ευχαριστώ πολύ ια το ενδιαφέρων σου είσαι πολύ γλυκια...και τώρα πάλι εδώ κοντά σας

George είπε...

http://store.drumbum.com/media/guitar-christmas-ornaments.jpg

Μερικές μουσικές :)

A.G.Selena είπε...

ΦΟΥΛΗ μου

Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε :)

Καλησπέρα και φιλιά!

A.G.Selena είπε...

evelinaki μου

Χαίρομαι που σου άρεσε :)Και του χρόνου γλυκιά μου και να είσαι κι εσύ μαζί μας :)

Ελπίζω ότι ήταν να πέρασε και τώρα να σε έχουμε συνέχεια εδώ :)

Φιλιά πολλά!!!

A.G.Selena είπε...

George μου

γλυκέ!Σε ευχαριστώ πολύ :)
Το στολίδι σου προστέθηκε το δέντρο μας και είναι πολύ ωραίο :)

Επέλεξα την μπλε κιθάρα.Ελπίζω να συμφωνείς κι εσύ :)

Φιλιά πολλά καλέ μου!

George είπε...

ναι ωραία ταιριάζει!

Σταυρούλα είπε...

Selena μου καταπληκτική η ιδέα σου για το στόλισμα του δέντρου.
Μπράβο σου να είσαι πάντα καλά και συ και όλοι οι φίλοι που σε βοήθησαν και καλές γιορτές σε όλους!Το έκανα μεγέθυνση και το έβαλα φόντο στον υπολογιστή μου.
Λυπάμαι που δεν συμμετέχω,αν υπάρχει ακόμα χώρος σου στέλνω τον Αγγελο (90062045) από την παρακάτω σελίδα.
http://www.4seasons.gr/greek/index.php?pN=xmasdecor

55fm είπε...

Selena μου, εγώ σε ευχαριστώ γιατί με έκανες να νιώσω υπέροχα!
Ήταν καταπληκτική η ιδέα σου!
Το δεντράκι καμαρωτό καμαρωτό, απολαμβάνει το στόλισμα καρδιάς από φίλους με ψυχή!
Εύχομαι τα ομορφότερα σε όλους!
Καλημέρα και καλή βδομάδα

Άιναφετς είπε...

Φεγγαρόλουστη Selena, κουκλί το δένδρο μας...τώρα εύχομαι του χρόνου να είσαι εσύ η μπαλαρίνα που θα μας χορέψει σάλσα με "άξιο" της... καβαλιέρο!

Thalassenia είπε...

Και να σκεφτείς ότι με τις καρδούλες δεν τα πάω καλά. Με σένα όμως έτσι έδεσε, με καρδούλες.
Να είμαστε καλά κορίτσι μου και του χρόνου, να μας δώσεις την ευκαιρία να στολίσουμε μαζί το δένδρο.
Σ΄ευχαριστούμε.
Καλή σου νύχτα.

A.G.Selena είπε...

Σήμερα είχα μία πολύ κουραστηκή μέρα.
Ευχάριστη γιατί έδωσα χαρά σε ανθρώπους που αγαπάω πολύ,αλλά πολύ επόδυνη καθώς ξεσυνήθησα να κινούμαι τόσο.

Λοιπόν πονάω ολόκληρη σαν να έφαγα ξύλο από 5 γεροδεμένους άντρες.Το πόδι μου διαμαρτύρεται έντονα και το μόνο που θέλω είναι να κοιμηθώ για ένα 24ωρο.

Θέλω όλοι να ξέρετε ότι έχετε ένα κομμάτι της καρδιάς μου και σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να σας γνωρίσω!

Σταυρούλα μου φυσικά υπάρχει χώρος.Αύριο θα το δεις στο δεντράκι μας :)

Υπόσχομαι αύριο να απαντήσω σε κάθε έναν σας αλλά ειλικρινά αυτή τη στιγμή δε μπορώ να το κάνω.

Φιλιά πολλά σε ΟΛΟΥΣ!!!
Καλή μας ξεκούραση :)

A.G.Selena είπε...

George μου

Χαίρομαι που σου άρεσε :)

Φιλιά και καλή σου μέρα :)

A.G.Selena είπε...

Σταυρούλα μου

Χαίρομαι που είσαι εδώ και που σου άρεσε η ιδέα και συμμετέχεις κι εσύ :)

Το στολίδι σου έχει μπει και του πάει πολύ,οπότε να ξανα αντιγράψεις την εικόνα και να την κάνεις φόντο εργασίας για να βλέπεις και τον άγγελο σου :)

Και του Χρόνου να είμαστε καλά και να στολίσουμε πάλι δέντρο όλοι μαζί :)

Φιλιά πολλά σου στέλνω :)

Υ.Σ.:Προσπαθώ να μπω στο μπλογκ σου και μου βγάζει την ψυχή κάθε φορά.Κι όταν καταφέρνω να μπω δε με αφήνει να σχολιάσω...

A.G.Selena είπε...

Όλγα μου

κι εγώ σας ευχαριστώ για τον ίδιο λόγο :) Δώσατε χρώμα στο δικό μου μαύρο και τώρα χαμογελάω :)

Το δεντράκι μας είναι πανέμορφο και μοναδικό γιατί έχει λίγο από τον καθένα μας :)

Τα ομορφότερα λοιπόν σε όλους μας :)

Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα (κι ας άργησα μια μέρα :Ρ )

ifigenia είπε...

Selenάκι γειάαα σου...
ήταν υπέροχη η ιδέα σου, όπως κατάλαβες την αγκαλιάσαμε όλοι...
να είμαστε καλά όλοι να το ξαναστολίσουμε του χρόνου!

μάκια!

A.G.Selena είπε...

Άιναφετς μου

ναι είναι πολύ όμορφο το δέντρο μας :)
Μπαλαρίνα εεε?Χμμμ...Για μπαλαρίνα δε με κόβω,αλλά τη σάλσα θα την χορέψω πολύ ευχαρίστως :)Κι αν έχω και άξιο καβαλιέρο ποιός με πιάνει :Ρ

Ευχαριστώ πολύ για την ευχή γλυκιά μου.Σ'αγαπώ πολύ!Να το ξέρεις!!!
ΑΦφεγγαρόσκονης!

A.G.Selena είπε...

Thalassenia μου

μόνο με καρδούλες θα μπορούσε να γίνει το δέσιμο :)

Μακάρι όπως είπες να είμασε όλοι καλά και όλοι παρόντες και του χρόνου και θα το στολίσουμε πάλι το δέντρο μας :)

Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

A.G.Selena είπε...

ifigeniaki μου

αυτό είναι η μεγαλύτερη χαρά μου.
Την αγκαλιάσατε όλοι την ιδέα μου και βγάλαμε μαζί ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα :)

Και του χρόνου καλή μου :)

Φιλιά πολλά κούκλα μου.

Madame de la Luna είπε...

Δεν είμαι εγώ καλή σ' αυτά (με τα στολίδια εννοώ), αλλά είμαι σ' άλλα. :)))

Όταν θα έρθω για ευχές, δεν θα σ' απογοητεύσω. ;)

Και του χρόνου, να 'στε καλά!

Σταυρούλα είπε...

Κοπέλα μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!Στο ξαναλέω ότι η ιδέα σου ήταν καταπληκτική,μπράβο σου.Και βέβαια θα αντιγράψω την εικόνα και με τον Αγγελό μου και θα τη βάλω στο φόντο.Να είσαι καλά Selena μου και του χρόνου να ξαναστολίσουμε.
Πολλά φιλιά κι από μένα!
Υ.Γ.:Για το μπλογκ μου δεν ξέρω τι να σου πω.Πάντως από τον υπολογιστή μου κανονικά ανοίγει και τα σχόλια είναι τελείως ελεύθερα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΕΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.

Άιναφετς είπε...

Πω,πω, πω, πανέμορφα στολίδια, εύχομαι να σε κάνουν ευτυχισμένη!
Σε έχασα, εκτός από ευχές, ήρθα να βεβαιωθώ ότι είσαι καλά και είσαι καλά και αυτό μου φτάνει! Και πάλι, ότι επιθυμείς μέσα από την καρδιά μου, Selena, φεγγαρόλουστη φίλη μας!
ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλά χριστούγεννα φιλιά...

A.G.Selena είπε...

Luna μου

και μόνο που ήσουν εδώ αρκεί καλή μου :)
Στολίδι είναι η παρουσία σου :)

Πολλά φιλιά και Καλά Χριστούγεννα!!!

A.G.Selena είπε...

Σταυρούλα μου

χαίρομαι πραγματικά που σου άρεσε :)
Να είσαι καλά και του χρόνου θα είναι ακόμα καλύτερα :)

Φιλιά πολλά και καλές γιορτές γλυκιά μου :)

A.G.Selena είπε...

SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ μου

χαίρομαι που σου άρεσε :)
Του χρόνου περιμένω και το δικό σου στολίδι (δεν ξεχνάω εύκολα)...

Καλές γιορτές να έχουμε όλοι :)
Φιλάκια πολλά κι ελπίζω να μην σε ψάχνουν τα 3 πνεύματα των Χριστουγέννων :Ρ

A.G.Selena είπε...

Άιναφετς μου

ευτυχισμένη,όχι.Χαρούμενη,ναι,πολύ :)
Είμαι καλά και σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι και με νοιάζεσαι και με αναζητάς :)

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου κι εσύ να είναι πολύ καλά και χαρούμενη!
Καλά Χριστούγεννααααααααααααα!!!
ΑΦφ πολλά πολλά!!!

A.G.Selena είπε...

ΦΟΥΛΗ μου

Καλά Χριστούγενναααααααααααααα!!! :D
Φιλιά πολλάααααααααααααα μιάου :)

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ