Blogger Widgets
topbella

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Καλημέρα :) Τέλος το συμμάζεμα!!!

Να με συγχωρείτε που άργησα αλλά δε γινόταν να έρθω νωρίτερα...
Κι επειδή αύριο δε γνωρίζω αν θα προλάβω,
σας το δείχνω τώρα το περιβόητο δωμάτιο :Ρ
ΠΡΙΝ!!!


Λυπάμαι αλλά δεν βρήκα άλλες φώτο καλύτερες...
ΜΕΤΑ!!!


Εντάξει δεν κάνω και θαύματα...
Το τακτοποίησα είπα :Ρ

Αυτή είναι μία αγαπημένη μου γωνιά...

και ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ και ΠΑΝΤΑ!!!

Πείτε ότι θέλετε!!!Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ;)
Φιλιά σε όλους και να έχετε μία τέλεια Κυριακή :)

32 καρδιες αγγιξα ❤:

kariatida62 είπε...

Ζεστό σαν κι'εσένα!!!
Μπράβο Selena, άψογη δουλειά!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Αχ! Μακάρι να μπορούσα να πω κι εγώ το ίδιο.
Παρ'όλο που πέταξα ένα φορτηγό άχρηστα, δεν μπόρεσα να σε φτάσω.
Ωραίο μοιάζει, αν είναι και "λειτουργικό"...τότε όλα τέλεια.
Καλή Κυριακή.

A.G.Selena είπε...

Καρι μου

Σε ευχαριστώ πολύ :)
Ζεστασιά δίνουμε στους ανθρώπους που μας δίνουν κι αυτοί ;)

Φιλάκια πολλά!

A.G.Selena είπε...

Δύσπιστε μου

Να έρθω να βάλω ένα χεράκι??? :Ρ

Για το γούστο μου ωραίο είναι αν και θα "έπρεπε" ίσως να είναι λίγο πιο σοβαρό,βάση ηλικίας κτλ.Όμως εμένα μου αρέσει :) Και είναι και λειτουργικό.Άνοιξε ο χώρος...

Ευχαριστώ πολύ!Να'σαι καλά :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

ifigenia είπε...

Πολύ γλυκό και ζουζουνίστικο το δωμάτιο σου!Πράγματι 'η αγαπημένη σου μεριά' είναι η πιο γλυκιά νότα σε όλο αυτό. Καρτούλες,ζωγραφιές. Ανααμνήσεις.Ότι πιο όμορφο!

Έχεις την καλημέρα μου!
μάκια!

A.G.Selena είπε...

SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ μου

Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει :)
Σου εύχομαι η ζωή σου να είναι πάντα γεμάτη από χαρούμενα και φωτεινά χρώματα :)

Φιλιά πολλά.Καλό σου απόγευμα :)

A.G.Selena είπε...

ifigenia μου

Αλήθεια μοιάζει ζουζουνίστικο ε?
Χαίρομαι πολύ :D

Που λες σε αυτόν τον φελοπίνακα η πιο παλιά κάρτα που είναι κρεμασμένη είναι από όταν ήμουν 2-3 :) μπορεί και πιο μικρή :)Πως θα γινόταν να μην είναι λοιπόν αγαπημένο κομμάτι? :)

Μάκια και σε σενα γλυκιά μου :)

Margo είπε...

Και ήταν και είναι όμορφο αφού είσαι εσύ μέσα:))
Ωραία χρώματα και γιατί να σοβαρεύσει παρακαλώ;;;
Έτσι να μείνει χαρούμενο και ναζιάρικο:)
Καλή βδομάδα
Φιλιά πολλά!

A.G.Selena είπε...

Ρε Margo σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...Πάντα με σκλαβώνεις!

Ε να μωρέ κοτζάμ γαϊδούρα έγινα κι ακόμα κοιμάμαι στο δωμάτιο της μπάρμπι :Ρ Όμως εμένα έτσι μου αρέσει :)

Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!

Thalassenia είπε...

Ήταν και είναι γεμάτο από σένα.
Πληθωρικό θετικό και ζωντανό δωμάτιο.
Μπράβο κούκλα μου.

elis.pandora. είπε...

Τί όμορφο δωμάτιο και τι ζωντανά τα χρώματα!!! Σίγουρα τώρα νιώθεις καλύτερα!!!
φιλιά!!!

A.G.Selena είπε...

Ευχαριστώ πολύ Θαλασσένια μου :)
Χαίρομαι που σου άρεσε :)
Ξέρεις είναι τόσο πολύχρωμο και φωτείνο που όταν ξυπνάω και κοιτάζω γύρω με κάνει και χαμογελάω :)

Φιλιά πολλά :)Καλό σου βράδυ!

A.G.Selena είπε...

Πανδόρα μου

Ναι :) Με έχει ανεβάσει πολύ αυτή η αλλαγή :)

Χαίρομαι που άρεσε και σε σένα :)

Καλή σου νύχτα και φιλιά :)

b|a|s|n\i/a είπε...

ε ποια η διαφορά; :PP
είναι όντως ζεστό και όμορφο το δωμάτιο. και πάντα ο χώρος μας αντικατοπτρίζει όλα όσα είμαστε.
καλό σου υπόλοιπο σουκού!

AlexStre είπε...

δεν παρατήρησα κάποια διαφορά αλλά είμαι σίγουρος οτι αφόυ λενοιωσες την ανάγκη να το τακτοποιήσεις τότε σίγουρα υπήρχε λόγος. : )


Y.Γ. Συγνώμη αλλά δεν σε άκουσα που με φώναξες είμουν στο μπαλκόνι...
Επίσης, το δωμάτιο είναι υπέροχο, σαν να βγήκε απο παραμύθι : )

A.G.Selena είπε...

Βασίλη μου

έχεις δίκιο.Μάλλον δε φαίνεται μεγάλη διαφορά στις φωτό.
Στην πραγματικότητα έχει όμως αρκετή διαφορά :)

Έβαλα,έβγαλα,άλλαξα κτλ κτλ...

Η ουσία είναι ότι ανανεώθηκε ο χώρος.

Χαίρομαι που σου άρεσε το δωματιάκι μου :) Πολύ θα ήθελα να μάθω τι ακριβώς κατάλαβες για μένα βλέποντας το δωμάτιο μου :)

Καληνύχτα σου :) ΑΦ!

A.G.Selena είπε...

stolenblood μου

ασ'τα αυτάααααα!!!Έκανες τον ψόφιο κοριό :Ρ Λούφαρες κανονικά και με άφησες να κάνω όλη τη δουλεία μόνη :Ρ
χαχαχαχαχαχα

Αχ!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ :)
Παραμύθι εεε?Τέλεια!!!Ξέρεις πόσο μου αρέσουν :)

Όπως είπα και στον Βασίλη μάλλον δεν είναι ορατή στις φωτό η αλλαγή σίγουρα όμως χρειαζόταν :)

Ένα συμμαζεματάκι βρε αδερφέ να μη με λένε και τσαπατσούλα :Ρ χιχιχι

Καλό σου βράδυ και όνειρα γλυκά!!!
Φιλιά πολλά

Adis είπε...

Μπράβο μπράβο! Πολύ ωραίο, πολύχρωμο..
Καληνύχτα...

A.G.Selena είπε...

Adis

ευχαριστώ πολύ :) Χαίρομαι που σου αρέσει :)

Καλό σου βράδυ!

b|a|s|n\i/a είπε...

είναι αυτό που επισήμανε και ο stolenblood. σαν να βγήκε από παραμύθι. ζεστά και πολλά χρώματα. και πολύ τακτική! καλημέρα σου. :)

55fm είπε...

Serena μου,τα θερμά μου συγχαρητήρια!
Τα κατάφερες θαυμάσια!
Χρώμα,γλύκα,ζωντάνια,θαλπωρή,ότι πρέπει για να αγκαλιάζει τη πανέμορφη ψυχούλα σου!
Εύγε γλυκύτατο κορίτσι!
Καλημέρα και καλή βδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει που έχει χρώμα και ειναι ζεστο!!! Τσαχπινικο...

Να το χαιρεσαι και να σου δημιουργει ομορφες σκέψεις!

Φιλια!

A.G.Selena είπε...

Βασίλη μου

Καλημέρα :)
Ευχαριστώ πολύ!!! :)

Τα φιλιά μου!

A.G.Selena είπε...

Ουράνια Όλγα μου

(στο Ουρανία άλλαξα τον τόνο εν γνώση μου.Ελπίζω να μη σε πειράζει :D )

Σε ευχαριστώ πάαααρα πολύ για τα καλά σου λόγια :)Κοκκίνησα!

Να είσαι καλά γλυκιά μου!!!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα και σε σένα :)Φιλιά

A.G.Selena είπε...

Merlin μου

Ευχαριστώ πολύ :)

Κανένα χρώμα σε κανένα δωμάτιο δε μπορεί να δημιουργήσει όμορφες σκέψεις αν το χρώμα της καρδιά είναι μαύρο.
Η δικιά μου είναι πολύχρωμη!!! :Ρ

Πολλά φιλιά και καλή σου εβδομάδα :)

zoyzoy είπε...

Είναι γεμάτο απ'τη παιδικότητα και την ξεγνοιασιά σου!Πάντως έδειξε δωμάτιο οι κάτω φωτό είχαν μια ακαταστασία (λίγο)!

Καλή εβδομάδα να'χεις με φιλιά θαλασσινά!!

A.G.Selena είπε...

Ζουζού μου

παιδικό!Όπως το είπες.Έβγαλα τα απωθημένα μου γιατί στο άλλο μας το σπίτι είχα κοινό δωμάτιο με την αδερφή μου και ήταν δύσκολο να το κάνω όπως εγώ ήθελα :)Άλλωστε είμαι ακόμα παιδί και το χαίρομαι :)

Η φωτό κάτω ευτυχώς δεν ήταν από το δωμάτιο μου.Πίστεψέ με αν ήταν δε θα ήμουν σήμερα εδώ μαζί σας :Ρ
Θα ερχόσασταν να με δείτε στο Λεμπέτι!Έχω μεγάλο κόλλημα με την τάξη και αυτό ήταν το απόλυτο χάος...χαχαχαχαχα

Φιλιά πολλά ζουζού μου :)
Καλό σου βράδυ!

logia είπε...

όμορφο
ζεστό
κοριτσίστικο
συγυρισμένο
τι άλλο θες;

μπράβο!!!!

A.G.Selena είπε...

Nelly μου

Δε θέλω κάτι άλλο προς το παρόν... :)
Μου αρέσει έτσι!!! :)
Χαίρομαι που άρεσε και σε σενα :)

Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!

fotini είπε...

έι !!! κανεις όντως θαύματα!!!
πολυ όμορφο!! ειναι ζεστό και ....σου μοιάζει!!!!
ναι, δε σου κρύβω ότι μ αρεσει να χαυζεύω τον προσωπικο χώρο αγαπημενων προσώπων.... μαθαινω πολλα για αυτους χαζεύοντας τα αγαπημενα τους μικροαντικείμενα!!

ειναι μεγαλη τιμη λοιπον, να μοιραζεσαι μαζί μας τον προσωπικο σου χώρο!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑ!!!

A.G.Selena είπε...

Επ!Καλώς το κορίτσι μου :)

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Φωτεινούλα μου :)
Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει :)

Η τιμή είναι δική μου που μοιράζομαι το δωμάτιο μου με ανθρώπους σαν κι εσένα :)

Ελπίζω να σε βοήθησαν οι φωτό για να καταλάβεις πολλά για μένα :)

Φιλάκια x2 (ξες εσύ)
και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑ!!!

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ