Blogger Widgets
topbella

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Πρωινά Όνειρα!

Ξέρω κάτι φίλους που
την ψάχνουν γι’ αλλού
Μα έχτισα ν στην άμμο
τα πιο απίθανα όνειρα

Κοιτάζουν μες στα μάτια
τους κοινούς τους θνητούς
Αυτούς που δε μπορέσαν
δεν αντέξαν και χάθηκαν

Παιχνίδια της ζωής
κοντά στους πόλους της γης
Ο τροχός της τύχης
δεν γυρνάει δε στέκεται

Μια σκέψη, μια ελπίδα,
ένα ταξίδι γι αλλού
Το καράβι του νότου
έχει σαλπάρει πια χάθηκε

Προσπάθησα ν μια νύχτα
από τη θλίψη να βγο υν
Μα είδα νε πιο κάτω
το φεγγάρι να κρύβεται

Ο φόβος, το σκοτάδι,
η αλήθεια, το φως,
Να πνίξουν τ η νύχτα
που ταράζει τα όνειρα

Συλλάβισαν το μήνυμα
νωρίς το πρωί
Δυο λόγια, ένα δάκρυ,
οι τελευταίες κουβέντες τους

Στο σπίτι κι απόψε
έχει απλωθεί η σιωπή
Σπασμένα ρολόγια
που να δείχνουν μεσάνυχτα.



«Όταν κλείνουν τα φώτα, η ψυχή σου κουρνιάζει
και στο σκοτάδι χορεύει με τις λέξεις…
Ο ήχος των δεικτών την ύπαρξή σου βιάζει…
Κι εσύ, θέλεις να τρέξεις…
Και τότε εμφανίζονται μονοπάτια…»

Στο μονοπάτι αρχικά εμφανίστηκε μια μάγισσα,
αόριστα ψιθύρισε πως άργησα,
ότι ο δρόμος των σκιών θα ‘ναι μακρύς και γλυκός
και πως κάπου κάπου θα δακρύζει ο ουρανός.
Λίγο βιάστηκα για να βρεθώ σ’ ένα ξέφωτο
να δω μια μάχη ένα βράδυ αξημέρωτο
Είδα κάποιον να υψώνει ένα σπαθί μπροστά μου
και, ρίχνοντας το, να ψελλίζει τ’ όνομά μου.
Θυμήθηκα πολλά και δάκρυσα ασυναίσθητα,
κατάλαβα πως έπρεπε να φύγω και συνέχισα.
Στο διάβα μου αντίκρισα κρίνα λευκά,
προάγγελοι θανάτου στοιχισμένοι σε σειρά
και μια νεράιδα να λέει για μια ατέλειωτη έξη
που μου άφησε στα χείλη μια παράξενη γεύση.
Είδα προδότες σε κελιά, σε κατάσταση σήψης,
με λουκέτα φτιαγμένα από ενδόμυχες τύψεις.
Χάθηκαν. Και προχώρησα πιο πέρα,
ένας μάγος με φίλεψε μια γυάλινη σφαίρα
Τα μάτια του έχυσαν δυο σταγόνες δάκρυα γνώριμες,
αλήτρες ανάσες από στιγμές πιο απόμερες.
Πήρα χρώματα και στα κέρναγα παντού
με το χρώμα της φωτιάς στο χρώμα του δειλινού
και με θυμάμαι να λέω πριν το σκοτάδι με βρει
‘Θέλω Απόψε Να Αγγίξω Την Ουράνια Σιωπή’

Σ’ ένα όνειρο θα ζήσω τώρα πια
αφού ο κόσμος μου δεν σας βολεύει
εκεί που ακόμα υπάρχουν ξωτικά
κι ο άγγελος μου κάπου κάπου ζωντανεύει
Σ’ ένα όνειρο θα φύγω, θα χαθώ
κι όταν για μένα θα μιλάτε θα σωπαίνω,
θα σας κοιτάω από μακριά και θα γελώ
και ευτυχισμένος κάθε βράδυ θα πεθαίνω

Κι όμως με βρήκε το σκοτάδι, όρθιο ακόμα
να ‘μαι μόνος, στης πανσέληνου το χρώμα.
Κάθε βήμα μου έμοιαζε πιο σκοτεινό
και στο βάθος θαρρώ αίμα έσταζε απ’ τον ουρανό.
Σαν παραμύθι ευχήθηκα να περάσει η ζωή μου
κι ιστορίες διάβαζα, να δω ποια μου ταιριάζει.
Σε πριγκίπισσα που κοιμόταν έδωσα το φιλί μου
κι όταν ξύπνησε άρχισε να ουρλιάζει.
Έσκυψα κεφάλι ίσως δάκρυσα πιο πέρα
στα μέρη που ποτέ δεν ξημέρωσε η μέρα
γιατί μαύρα δαιμόνια έκρυβαν τον ήλιο
ενώ ο χρόνος εξορίστηκε απ’ της νιότης το βασίλειο.
Εκεί στολίζονται τα δάση μόνο από ιτιές
που απ’ τη γέννηση τους έχουν έτοιμες θηλιές
πλεγμένες από ψέματα και όρκους πατημένους
κι οι μανδραγόρες χορεύουν κάτω από τους κρεμασμένους.
Κυνήγι μαγισσών γι’ αθάνατα ξόρκια.
Με πλησίασε μια κι είπε τα παρακάτω λόγια.
Κρύβω μέσα μου, λέει, μια απ’ τις προφητείες :
Όπου δω ανατολή εκεί θα χρίζονται μεσσίες.
Σκέψεις βγαλμένες απ’ της ψυχής μου τα υπόγεια,
μ’ ένα μικρόφωνο θα βαφτιστούν υπόνοια
κι αύριο θα με βρει του ήλιου το γέρμα
μ’ ένα βέλος στη καρδιά, αντί στη φτέρνα.
'Άξαφνα χάθηκαν όλα, με την πρώτη ακτίνα από το φως
κι ο ουρανός μοιάζει τόσο μελαγχολικός.
Ας ήτανε το παραμύθι να μην τελείωνε νωρίτερα,
τα όνειρα που πεθαίνω για μένα είναι τα καλύτερα.'

Σ’ ένα όνειρο θα ζήσω τώρα πια
αφού ο κόσμος μου δεν σας βολεύει
εκεί που ακόμα υπάρχουν ξωτικά
κι ο άγγελος μου κάπου κάπου ζωντανεύει
Σ’ ένα όνειρο θα φύγω, θα χαθώ
κι όταν για μένα θα μιλάτε θα σωπαίνω,
θα σας κοιτάω από μακριά και θα γελώ
και ευτυχισμένος κάθε βράδυ θα πεθαίνω



12 καρδιες αγγιξα ❤:

kariatida62 είπε...

M'αρέσει όσο και το καράβι του Νότου!!!
Ωραίες οι μάσκες ΣΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!
ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ, ΦΙΛΑΚΙΑ

pardalitsa είπε...

υπεροχο...!!!!!!

ονειρα πολλά γλυκο πλασματακι
όνειρα από αυτά που δεν ξυπνάς γιατί τα χεις κερδίσει και γιατί τα αγαπάς :)))

A.G.Selena είπε...

Kari μου

χαίρομαι που σου αρέσει.Να πω την αλήθεια πρώτη φορά ακούω κάποιο τραγούδι τους.

Φιλάκια καλή μου.Καλό Σ/Κ και σε σενα.

A.G.Selena είπε...

pardalitsa μου

όνειρα πολλά.Αγαπημένα όλα!
Τα πιο πολλά γκρεμισμένα.Ανεκπλήρωτα.
Και όσα κερδισμένα,με κόπο.Πάντα με κόπο.

Τίποτα χαρισμένο.Τίποτα!

Καληνύχτα γλυκιά μου.Όνειρα γλυκά!
Όλα να βγουν αληθινά!
Φιλιά!

Ἅ λ ς είπε...

Aχ ωραιο!!!

Ονειρα γλυκα φιλη μου, ευχομαι αυτα τα ονειρα να γινουν γλυκες πραγματικοτητες!!!φιλια!!!

A.G.Selena είπε...

Eirinaki μου

σ'ευχαριστώ πολύ!
Ανάγκη το έχω γιατί τα βλέπω λίγο μαύρα τα πράγματα τελευταία!!!

Να'σαι καλά!!!
Χαίρομαι που σου άρεσε :)
Φιλιά καλό Σ/Κ!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αν και ροκου τα τραγούδια αυτά μου αρέσουν,έχουν κάτι ροκ μέσα...
Καλά να περνάς Σελένα φιλιά...

Άιναφετς είπε...

Διάβασα με πολύ προσοχή το κείμενο σου, όχι μόνο το διάβασα αλλά και το βίωσα...ναι, όπως σου έχω ξαναπεί, όταν έχουμε περάσει μια μεγάλη περίοδο πόνου, αποκτούμε μεγάλη ευαισθησία. Κύκλους κάνουμε, καλή μου, πρόσεχε μην επιτρέψεις στον εαυτό σου να βουλιάξει...εδώ είμαστε οι φίλοι σου! ΑΦ!

A.G.Selena είπε...

Φούλη μου

Χαίρομαι που σου άρεσαν :)
Διαφορετικό είδος το κάθε ένα,
για διαφορετικό λόγο διαλεγμένα...

Φιλιά πολλά!

A.G.Selena είπε...

Άιναφετς μου

Δυστυχώς δε με πετυχαίνεις σε καλή φάση.Θα ανέβω πάλι αλλά όπως σου είπα περνάω μια κρίση...Θα περάσει!
Σ'ευχαριστώ πολύ που με νοιάζεσαι!
Να ξέρεις ότι έχεις μια θέση στην καρδιά μου!

ΑΦφεγγαρόσκονης και μια ζεστή αγκαλιά!

AlexStre είπε...

υπέροχη ανάρτηση! το καράβι του νότου θα ξαναγυρίσει...δεν έφυγε για πάντα...και τότε είμαι σίγουρος πως θα σε βρώ σην προβλήτα να έτοιμη να επιβιβαστείς...

καλό απόγευμα

A.G.Selena είπε...

stolenblood μου

όταν επιστρέψει το καράβι,ελπίζω να έχω μαζέψει τα κομμάτια και τα όνειρα μου στις βαλίτσες και να είμαι έτοιμη για το ταξίδι...

Σε ευχαριστώ πολυ γλυκέ μου!
Θα σε δω στο πλοίο :)

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ