Blogger Widgets
topbella

Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Καλό Πάσχα!!!

Glitter Photos
Εύχομαι η Ανάσταση Του Κυρίου να είναι η ανάσταση όλων μας!!!
Η Αγάπη,η Πίστη και η Ελπίδα να γεμίσει τις καρδιές μας!!!
Ότι καλύτερο για όλους μέσα από την καρδιά μου!!!


11 καρδιες αγγιξα ❤:

b|a|s|n\i/a είπε...

καλό σου πάσχα! καλή αληθινή ανάσταση! όμορφη! πολύχρωμη!
ευχές για ό, τι καλύτερο και ευτυχέστερο!
φιλιά πολλά!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλη ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

Adis είπε...

Καλά να περάσεις, καλά να φας και να πιεις και πάντα μ' ένα χαμόγελο στα χείλη.. Να 'μαστε καλά και με ανθρώπους που αγαπάμε δίπλα μας πάνω απ' όλα.. :)

Καλή Ανάσταση! :)

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΈΣΤΗ !

Αληθώς Ανέστη ο Κύριος.

Αναστάσεως ημέρα λαμπρύνατε λαοί!

Φως Ιλαρόν .

Άιναφετς είπε...

Καλό μου κοριτσάκι, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου αυτή η Ανάσταση να σου φέρει ότι επιθυμείς!
Πιστεύω στις ευχές... καρδιάς!
ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

Margo είπε...

Χριστός Ανέστη, Χρόνια πολλά Σελενάκι μου σου εύχομαι ότι καλύτερο.. μόνο χαμόγελα στη ζωή σου!

Φιλάκια πολλάααααα:)

Talisker είπε...

Χριστος Ανεστη Σελενα μου!
χχχχ

kariatida62 είπε...

Χρόνια Πολλά Χριστός Ανέστη Σελενάκι...καιρό έχουμε να σε δούμε απο τα μέρη μας!:-)

α Κενταύρου είπε...

Χρόνια σου Πολλά
Γράψε μου κάτι από τη Θεσσαλονίκη.
Πως ήταν το Πάσχα?
Πως διασκεδάζετε στο Βορά?τι εξαιρετικό έχει η πόλη σου?
Δεν μου αρέσει αυτή η επίπεδη επικοινωνία που έχει τις λέξεις ωραία,όμορφα,καλά,υπέροχα,εξαιρετικά.
Το Πάσχα ήμουν Τρίπολη πατρίδα μου.Είναι στο κέντρο της Πελοποννήσου.
Εφτιαξα ένα κοκορέτσι,ήπια κρασί τοπικό μοσχοφίλερο,βγήκα στο πράσινο,είδα το καμπαναριό της εκκλησίας που κτυπούσα τη καμπάνα όταν ήμουν παιδί.

A.G.Selena είπε...

Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!
Για τις ευχές,για την παρουσία σας!
Εύχομαι να περάσατε όμορφα στις γιορτές!!!

Εγώ δεν πέρασα όπως θα ήθελα αλλά ομολογώ πως δεν πέρασα και όπως φανταζόμουν :)
Πάντως γελούσα!!!Γελούσα και σας σκεφτόμουν όλους :)

Κομμάτι απ'την καρδιά μου στον κάθε ένα σας!Φιλιά πραγματικά,με αγάπη δωσμένα!Χαμόγελο γλυκό σε όλους!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ