Blogger Widgets
topbella

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!



Γίνετε μία προσπάθεια να σωθεί το
ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ!!!


Γι' αυτόν τον ιερό σκοπό,
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΟΛΟΙ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!


Κάποια παιδιά δεν έχουν τα δικά μας αυτονόητα!!!

Σύνδεσμοςhttp://www.hamogelo.gr/
- Καλέστε στο 14545 από σταθερό (χρέωση 2,27 € ανά κλήση) ή κινητό (χρέωση 2,46 € ανά κλήση)

- Καλέστε στο 901 11 15 15 15 από σταθερό ΟΤΕ (χρέωση 3,67 € ανά κλήση)

- Στείλτε μήνυμα στο 54020 τη λέξη ΧΑΜΟΓΕΛΟ ή XAMOGELO (χρέωση 2,46 € ανά SMS)

7 καρδιες αγγιξα ❤:

Margo είπε...

Αυτά είναι, να κινδυνεύει να κλείσει το χαμόγελο του παιδιού και να συνεχίζει να βασιλεύει το χαμόγελο των ληστών:(

Ότι μπορούμε Σελένα μου
Σε φιλώ!

marilise είπε...

Ευχαριστούμε Σελένα μου , μπορώ να χρησιμοποιήσω και γω την ανάρτηση σου για να το διαδώσουμε ??

A.G.Selena είπε...

Margo μου

δυστυχώς έτσι όπως έχει καταντήσει η ζωή για να χαμογελάς πρέπει να πατάς επί πτωμάτων...Αλλιώς δεν βλέπεις χαΐρι...

Φιλάκια γλυκιά μου!!!

A.G.Selena είπε...

Marilise μου

εννοείτε πως μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις!!!
Προώθηση όσο μπορούμε για να βοηθήσουμε όσο γίνετε περισσότερο!!!

πνευμα είπε...

Ολοι μας μπορουμε να βοηθησουμε. Ο καθενας οσο και οπως μπορει

Το σφαλμα θα ειναι να μην πιστεψουμε στη δυναμη μας.

Την καλημερα μου

A.G.Selena είπε...

Πνεύμα μου

θα συμφωνήσω μαζί σου!!!
Όλοι πρέπει να το πιστέψουμε και να το παλέψουμε!!!

Φιλιά!

Άιναφετς είπε...

Χαίρομαι που μετά από πολύ πολύ καιρό...επιστρέφεις προτρέποντας μας να βοηθήσουμε και θα το κάνουμε!
Ελπίζω να είσαι καλά και όλα να βαίνουν όπως το επιθυμείς!

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι παντοτινό!

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ