Blogger Widgets
topbella

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Αν έχεις τύχη διάβαινε!!!

Μετά από δύο εξουθενωτικές μέρες στα Νοσοκομεία "αισίως" δηλώνω άρρωστη και διαλυμένη λες κι έφαγα ξύλο!!!

Την Τετάρτη που λέτε κι ενώ έχουμε κοιμηθεί μόλις 3 ώρες το βράδυ, σηκωνόμαστε το πρωί και πίνουμε το καφεδάκι μας κάνοντας πλάκα για μια εφαρμογή κινδύνου (βάζεις αριθμούς δικών σου ατόμων και σε περίπτωση ανάγκης πατάς ένα κουμπί και τους ειδοποιεί που βρίσκεσαι, μέσω δορυφόρου) που κατέβασε η αδερφή μου στο κινητό της, μέχρι να έρθει η ώρα να πάει στην δουλειά της (πρακτική κάνει)...

Έρχεται η ώρα να φύγει και αφού την πηγαίνει η μαμά μου μέχρι την στάση του λεωφορείου, επιστρέφει για να αρχίσουμε τη μέρα μας. Εκεί λοιπόν που είμαστε καλή χαρά χτυπάει το τηλέφωνο...

-Μαμά με χτύπησε αυτοκίνητο...
-Έλα ρε Φ. μη μου κάνεις τέτοιες πλάκες δεν είναι αστείο...
-Όχι ρε μαμά σοβαρά μιλάω!!!

Σου κόβονται ή όχι τα πόδια??? Τρέχα τώρα στο νοσοκομείο να δεις τι έπαθε, έχοντας βάλει ήδη με το νου σου τα χειρότερα γιατί τέτοια είναι η φύση της μάνας (και της αδερφής στην περίπτωσή μας)!!! Στάσου στις αίθουσες αναμονής άυπνη και όρθια ώρες ολόκληρες να βγουν τα αποτελέσματα των εξετάσεων!!! Βγες και κάτσε να κάνεις τσιγάρο στο ψοφόκρυο γιατί τα νεύρα σου αλλιώς θα γίνουν ζαρτιέρες!!! Κλείσε τα αφτιά στο ανελέητο γουργουρητό της κοιλιάς σου και αντιστάσου σθεναρά στην πείνα!!! Και τέλος άκουγε με ψυχραιμία την κάθε μακακία που έχει να σου πει ο καθ' ένας ελπίζοντας πως η αγανάκτησή σου δε θα σε οδηγήσει στο σημείο να αρπάξεις κάποιον απ' το λαρύγγι!!!

Κάποιος, άθελα του (?) πέρασε με κόκκινο το φανάρι και την χτύπησε στην διάβαση πεζών... Δόξα το Θεό δεν έσπασε τίποτα!!! Ευτυχώς μετά από 23 ώρες στα νοσοκομεία όλα πήγαν καλά και την γλύτωσε με κακώσεις, διάσειση και ένα κενό μνήμης από το ατύχημα!!!

Χαλάλι η ταλαιπωρία και η κούραση!!! Χαλάλι και η πούντα που άρπαξα!!!

16 καρδιες αγγιξα ❤:

Unknown είπε...

αστα να πανε....αστα να πανε...!

George είπε...

πω ! πω! τόσες αναποδιές μαζεμένες; γμτ! περαστικά και στις δύο σας!
Αχ! έρημη μάνα με τις απρόσεχτες κόρες!

Περαστικά και περισσότερη προσοχή!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Άουτς! Νόμος του Μέρφι..αν είναι να παέι κάτι στραβά θα πάει...Ελπίζω να είναι όλα περαστικά. Με τις φωτογραφίες ΟΚ.

Margo είπε...

Κανά ευχέλαιο κάνατε;;;;;

Περαστικά και στις δυο σας, καλή δύναμη στη μάνα και επιτέλους να αλλάξει το ριζικό μέσα σε αυτό το σπίτι!!!!!!

Φιλάκια πολλά και στις τρεις σας!

valia είπε...

ελπιζω ολα ναναι οκ αυτη τη στιγμη...περαστικα και σιδερένια!!!
φιλια να περασεις μια ομορφη κυριακη!!!

valia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
A.G.Selena είπε...

Star Pirate άστα να πάνε τρις καλό μου!!!

A.G.Selena είπε...

George και φαντάσου πως δεν ξέρεις ούτε τα μισά από όσα μας έχουν τύχει όλον αυτό τον καιρό!!! Άσε που παρέλειψα κιόλας να σας πω πως την ώρα που πήγε η μαμά μου να πάρει ξύλα από το μπαλκόνι για να ανάψει το τζάκι έπεσε ένα ξύλο, χτύπησε στο πλακάκι κι εκσφενδονίστηκε στη γωνία της μπαλκονόπορτας σπάζοντας την!!!

Οι κόρες δεν είναι απρόσεχτες.
Αν ήμασταν θα λέγαμε καλά να πάθουμε αφού δεν προσέχαμε! Αυτό είναι το γ@μωτο! Να μη φταις και να την τρως στα καλά καθούμενα!!!

Ευχαριστώ πολύ Γιώργο μου!!! Φιλάκια πολλά!!!

A.G.Selena είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ Αυτό είναι ο νόμος της γλωσσοφαγιάς και της κακίας!!! Άμα σε βάλει κάποιος στο στόμα του την πάτησες!!!

Ευχαριστούμε πολύ!!!

Πέρασα αλλά δεν τις είδα... Θα περάσω πάλι :)

A.G.Selena είπε...

Οκ!!! Την είδα!!! ΤΗΗΗΗΗΗΗΗΧ!!! :)

A.G.Selena είπε...

Margo μου ευχέλαιο έχουμε κάνει αλλά εδώ μάλλον εξορκισμό χρειάζεται!!!

Ευχαριστούμε πολύ!!! Από το στόμα σου και στου Θεού τ' αφτί!!!

Φιλάκια πολλά και από τις τρεις μας ❤❤❤ :)

A.G.Selena είπε...

Άγγελέ μου ευτυχώς η αδερφή μου όσο πάει καλυτερεύει!!! Εγώ ενώ χτες ένιωθα καλύτερα λίγο, σήμερα δεν είμαι και τόσο καλά... Θα περάσει όμως εντάξει! Ένα κρύωμα είναι... Η αδερφή μου με νοιάζει να είναι καλά και όλα οκ!!!

Ευχαριστώ πολύ!!! Το ίδιο σου εύχομαι κι εγώ!!! Εδώ έχει καταπληκτική μέρα και σήμερα ελπίζω κι εκεί το ίδιο!!!

Φιλιά πολλά!!!

Άιναφετς είπε...

Και φυσικά καθυστερημένα, αφού δεν έχω blog-roll...μαθαίνω τα μαντάτα και μέχρι να διαβάσω το τέλος...τρόμαξα καλή μου... ΟΧΙ άλλες αναποδιές, εύχομαι αυτή να είναι η τελευταία!

Και άλλα ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια!

A.G.Selena είπε...

Εμείς να δεις τρομάρα που πήραμε!!! Ειδικά όταν μας είπαν πως φοβόντουσαν για μετατόπιση σπονδύλου στον αυχένα!!! Ευτυχώς ο Θεός μας λυπήθηκε και δεν ήταν τίποτα!!!

Δεν αντέχω άλλο!!!

Ανώνυμος είπε...

Πώπω...Περαστικά!!!

A.G.Selena είπε...

Raf Rose ευχαριστώ πολύ!!! Να 'σαι καλά!!!

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ