Blogger Widgets
topbella

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Μια εκδρομή...

Χτες πήγα μια όμορφη εκδρομή στις Σέρρες.
Βρέθηκα να πίνω καφέ στο όμορφο και ηλιόλουστο κέντρο της,
το πλημμυρισμένο από κόσμο. Μικρούς, μεγάλους.
Και αργότερα να τρώω τα νοστιμότατα λουκάνικα Τζουμαγιάς :)
σε μια λαδόκολλα...

Ανανεώθηκα!!! Ανάσανα!!!

Έπειτα ήρθε κι ένας μπόμπιρας.Σήμερα γιορτάζει...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ...
Στιγμή δε με άφησε :) Κουτσή ξεκουτσή όλη την ώρα πέρα δώθε με είχε.
Τι όμορφα!!! Πόση ζωή δίνουν τα παιδιά!!!
Παιχνίδι, βόλτες πάνω-κάτω, μάθαμε και αγγλικά!!!

Ανέβηκα!!! Αναζωογονήθηκα!!!

Κι ύστερα ήρθε η ώρα του γυρισμού... Πφφφ!
Ήθελα κι άλλο! Ήθελα να μείνω εκεί. Έστω για λίγες μέρες...
Θα πάω όμως πάλι!!! Υπόσχεση είναι αυτό. Πιο πολύ στον εαυτό μου :)
Α! Να μην ξεχάσω. Πήραμε και το αγαπημένο μου!!! ΑΚΑΝΕΔΕΣ!
Τέλεια... Έφαγα ήδη τρεις κι έπεται συνέχεια! Μετά θα κάνω δίαιτα :Ρ

Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί άργησα να σας απαντήσω.
Την ώρα που ήρθα σερνόμουν. Δεν πειράζει όμως.
Άξιζε τον κόπο και την κούραση. Άλλωστε κοιμήθηκα και σχετικά νωρίς
και δε βρικολάκιασα πάλι όπως κάθε βράδυ :Ρ
Σαν πουλάκι(τούβλο πες καλύτερα) κοιμήθηκα :)

Λοιπόν φιλάκια πολλά πολλά σε όλους.
Συγγνώμη που δε σκέφτηκα να βγάλω φωτογραφίες να σας δείξω
(είπαμε, μου είχε πάρει τα μυαλά ένα μικρό ζουζούνι :D )
Adios Amigos!Buenas tardes :D

Α.Γ.Selena

Σκέφτηκα να σας βάλω αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=xZhSALEFjzE
μα φοβήθηκα πως δεν θα το πάρετε με την θετική του πλευρά...
Θα βάλω λοιπόν αυτό


και θα το αφιερώσω κάπου, γιατί "και που ξέρεις?Μπορεί..."

19 καρδιες αγγιξα ❤:

Άιναφετς είπε...

Αίντε μπράβο! Επίτηδες, δεν άφησα σχόλιο στο τρυφερό σου ποίημα...ήξερα ότι μια εκδρομή, είναι φάρμακο, δυστυχώς προσωρινό, βλέπεις ο πόνος κάνει κύκλους, σε βεβαιώνω όμως πως λίγο θέλει ακόμα και μαγικά... θα εξαφανιστεί!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

A.G.Selena είπε...

ΚΜΝΒ μου

Το ποίημα ήταν για σας.
Δεν το έγραψα αλλά το εννοούσα στον τελευταίο στίχο.
Ξέρω πόσο νοιάζεστε.Κι εσείς και άλλοι φίλοι εδώ.Με το ποίημα αυτό ήθελα να πω ότι ξέρω,ότι το βλέπω,ότι το νιώθω και είναι τιμή μου.Όμως για να μην σας στεναχωρώ προσπαθώ να μη γράφω κάποια πράγματα κι αυτό με δυσκολεύει.

Είμαι καλά.Σκέφτομαι θετικά και χαμογελάω.Αλήθεια!Κάποιες στιγμές μόνο,πέφτω λίγο μα σηκώνομαι γρήγορα.

Ο τρόπος μου να ξεπερνάω και να βγάζω κάποια πράγματα από μέσα μου ήταν πάντα να τα γράφω ή με μουσική.Εδώ συνδιάζω και τα δύο κι αυτό είναι όμορφο.Μα μη θέλοντας να στεναχωριέστε με αυτά που λέω αποφεύγω να τα λέω.Ή ψάχνω να βρω ουδέτερα θέματα...

Ίσως φταίει ο τρόπος γραφής μου όπως είπα και στην Καρι.Πάντα ήταν λίγο μελαγχολικός.Όμως εγώ δεν είμαι πάντα μελαγχολική.Ίσα ίσα!
Με λίγα λόγια θέλω να σας πω να μη στεναχωριέστε.Κι αν καμιά φορά δείτε λίγη μελαγχολία στα γραπτά μου να χαίρεστε γιατί βγήκανε από μέσα μου και δε με τρώνε πια...

Φιλάκια φεγγαρόσκονης για την πιο καλή μάγισσα που έχω γνωρίσει :)

A.G.Selena είπε...

ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ μου

Ευχαριστώ.Είναι ένας μικρός φίλος που απέκτησα :)
Κι εγώ τα καλύτερα του εύχομαι γιατί ειναι γλύκας.
Να φανταστεις όταν έσπασα το πόδι μου(το είχε σπάσει και η μαμά του κι έτσι γνωριστήκαμε) είχε έρθει μια μέρα στο νοσοκομείο κα μας έκανε ένεση χαράς(έλεγε)...
Δεν είναι τέλειο???

Κι εσύ να είσαι καλά καλέ μου Σκρουτζάκο :)Φιλιά

kariatida62 είπε...

Πολύ καλά έπραξες!!! Σέρρες δεν έχω πάει ποτέ! Και πώς τόπες αυτό ακανέδες? Τί είναι γλυκό? Κρίμα δεν τόχω δοκιμάσει...
Μπήκε στο πρόγραμμα και οι Σέρρες , πρέπει να την επισκεφθούμε!

A.G.Selena είπε...

Καρι μου

Να πας οπωσδήποτε.Είναι μια πολύ όμορφη πόλη.Από τις ωραιότερες της Ελλάδας (μετά τη Θεσσαλονίκη βέβαια :D )

Ο ακανές είναι λουκούμι με φυστίκι μέσα.Είναι Σερραϊκό και είναι πεντανόστιμο :)

Φιλιά πολλά!!!

logia είπε...

Χα και γω πήγα θάλασσα
για μπάνιο
και έκανα παρέα με τα γλαράκια
και μικρά σκυλάκια
πέρνα να δεις...
σε φιλώ
καλό ξημέρωμα

A.G.Selena είπε...

Ρε Nelly

τι μου κάνεις τώρα μου λες?
Για να ζηλέψω τα λες?
Ντροπή σου.Στου κρεμασμένου το σπίτι δε μιλάνε για σκοινί :P

Σνιφ Σνιφ!!!Κι εγώ θελώωωωωωωωωωω!!!

Φιλιά κακιά Nelly :Ρ

(Πλάκα κάνω σαφώς)

logia είπε...

εγω βρε είπα απλώς με ...άλλα λόγια οτι οι δυο άρρωστες βγήκαν παγανιά...

χαχα

λατρεύω τις Σερρες!

βρέθηκα εκεί πριν δυο χρόνια για συναυλία και μαγεύτηκα

άρα και γω σε ζήλεψα...
είδες?

είμαστε πάτσι

A.G.Selena είπε...

χαχαχαχα

Δεν το σκέφτηκα έτσι :P

Nelly προσπαθώ να σου αφήσω σχόλιο και δε μου ανοίγει το παράθυρο...

Τέλειες εικόνες και το χαμογελό σου πολύ γλυκό...Στα λέω εδώ θα στα πω κι εκεί όταν μου το ανοίξει :)

Απο-τυχη-μενη είπε...

Πάντα τέτοιες όμορφες αναζωογονητικές εκδρομές εύχομαι.
Καλή μέρα

A.G.Selena είπε...

Από τύχη μένει(δε βάζω η επίτηδες)

Καλωσήρθες καλή μου.
Ευχαριστώ πολύ πολύ :)
Εύχομαι κι εσύ και όλοι να κάνετε τέτοιες αποδράσεις συχνά :)

Καλησπέρα Από τύχη βρέθηκε εδώ :)

Άιναφετς είπε...

Μ΄αρέσουν τα φιλάκια φεγγαρόσκονης,όταν έρχονται από την Π.ΦSelena, χιχιχιχι! ΑΦ...

A.G.Selena είπε...

Άιναφετς ΚΜΝΒ

Τότε θα μου επιτρέψετε να στέλνω μόνο εγώ ΑΦφ :)

Είδα και το Π.
Π.ΦSelena ωραίο είναι :)

ΑΦφ πολλά και ΚΝΟΥΔΙΑ :)

Ανώνυμος είπε...

Αντε και οταν με το καλό γίνει καλά και το πόδι σου να μας τρελάνεις στις εκδρομές!!!!
Να είσαι πάντα καλά μικράκι μου.

Άιναφετς είπε...

ΠΦS, θα μας περάσουν για τρελλές...προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα,ούτε και εσύ φαντάζομαι, αφού διαθέτεις το ΜΕΓΑΛΟ χάρισμα του αυτοσαρκασμού!ΑΦ και πάλι ΑΦ...

A.G.Selena είπε...

Άιναφετς

χαχαχαχαχα ας πούνε ότι θέλουν...
Άλλωστε εγώ δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι δεν είμαι τρελή :D

Θα την δείτε και την τρέλα μου στην πορεία :D

ΑΦφ πολλά πολλά ΚΜΝΒ :)

Madame de la Luna είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω. Και φυσικά να ξαναπάς. Και οπωσδήποτε να πιστεύεις στις πιθανότητες ;) Αλλά την άλλη φορά να μας θυμηθείς και μας, όταν πάρεις γλυκάκια :)

Φιλί!

A.G.Selena είπε...

Luna μου

Καλησπέρα καλή μου.
Θα πάω οπωσδήποτε και θα σου πάρω ένα σακουλάκι μόνο για σένα.Εσύ να μου πεις που να το σείλω μόνο :)

Όσο για τις πιθανότητες.Πιστεύω!
Αλλά... :)

Φιλιά Luna μου :)

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ