Blogger Widgets
topbella

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

Ελάτε μαζί αν θέλετε...


Δεν είναι μια από τις συνηθισμένες μας βόλτες...

Δεν ξέρω καν αν μπορείτε να με ακολουθήσετε...

Κι αν μπορείτε ίσως θα έπρεπε να σας συμβουλέψω,
να μην το κάνετε.

Ίσως πρέπει να πάω μόνη...

Από την άλλη όμως,τη μοναξιά δεν την θέλω...


Μοιάζουν ανόμοια,διαφορετικά.Σαν να μπήκαν τυχαία,
όμως για μένα είναι πλεγμένα και ενωμένα με τρόπο
που δε μπορώ να καταλάβω κι εγώ καλά...

10 καρδιες αγγιξα ❤:

logia είπε...

E Selenaki στα μονοπάτια μου ήρθες...

μπράβο καλό μου!!!!

σε φιλώ

Thalassenia είπε...

Διαλεγμένα κομμάτια.
Ταιριασμενα και δεμένα σαν ένα.

Αγαπημένα όλα.

Να είσαι καλά.

A.G.Selena είπε...

Πολλά δεν ξέρεις ακόμα για μένα Nelly μου :D

Αγαπάω τη μουσική κι αυτό σημαίνει πως αγαπάω κάθε είδος.
Άλλωστε έπαιζα αρμόνιο οπότε τα κομμάτια αυτά έχουν κουτσοπαιχτεί κι από τα χέρια μου κάποτε...

Όλα είναι λατρεμένα και είχα σκοπό να βάλω κι άλλα αλλά...

Φιλιά πολλά γλυκιά μου Nelly :D

A.G.Selena είπε...

Θαλασσένια μου

Καλημέρα και καλωσήρθες.
Χαίρομαι που σου άρεσαν.

Ναι όλα τους είναι πολυ αγαπημένα μου.

Κι εσύ να είσαι καλά Θαλασσένια μου!

kariatida62 είπε...

Xαίρομαι, όταν βλέπω νέα παιδιά σαν κι'εσένα να έχουν τόσες μουσικές επιλογές και δεν παρασύρονται μόνο σε μουσικά ακούσματα του συρμού...

A.G.Selena είπε...

Καρι μου

Το κάθε είδος έχει την ώρα του.
Μου αρέσουν και του συρμού και τα λαϊκά και ΟΛΑ αρκεί να τα υπαγορεύει η διάθεση...

Χθές είχα την ανάγκη να ακούσω αυτά.
Αύριο μπορεί να δεις ραπ,μεθαύριο jazz και πάει λέγοντας...

Έχω αγαπημένα τραγούδια από κάθε είδος.Και ακόμα κι από του συρμού πιστεύω πως διαλέγω τα καλύτερα...

Σε χαιρετώ και σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά :)

b|a|s|n\i/a είπε...

ήχοι γαλήνιοι. (και) για (μελαγχολικά) αισιόδοξες στιγμές.
πολύ καλό σου βράδυ!

A.G.Selena είπε...

Βασίλη μου

Έτσι ακριβώς!Χαίρομαι που έρχεσαι μαζί στις βόλτες μου :)

Καλή σου νύχτα :)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Λατρεμένα κομμάτια όλα τους! Έχω ώρες σταθεί να τα ακούω!

Όμορφο το ταξίδι σου. Να΄σαι καλά!

A.G.Selena είπε...

Μια φορα κι εναν τρελο...

Με έσκασε το άτιμο.Προσπαθούσα να σου απαντήσω και τίποτα αυτό.Εκεί!Δε με έβαζε...Πφφφ!

Χαίρομαι που σου άρεσαν :)
Και ακόμα περισσότερο που στάθηκες και τα άκουγες ώρες :)

Ευχαριστώ πολύ!Να είσαι καλά!!

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ