Blogger Widgets
topbella

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Νόημα δε βρίσκω.




6 καρδιες αγγιξα ❤:

Margo είπε...

Σελένα μου μην το βάζεις κάτω επιμένω.. ψάξε να δεις σε όλη τη μαυρίλα τη μία μόνο φλόγα από ένα τόσο δα μικρό κεράκι.. είναι αρκετή για να σου φωτίσει τη ζωή. Το φως είναι πιο δυνατό από το σκοτάδι.. μία μικρή φλόγα αρκεί..

Φιλί και αγκαλιά μεγάλη

logia είπε...

δε θέλω μαυρίλες βρε!!!!

κοίτα ψηλά τον ήλιο και χαμογέλα

σε φιλώ

:)))))))

Ανώνυμος είπε...

''ΌΛα για κάποιο λόγο γίνονται.'' Πόσο δε μου αρέσει αυτή η φράση!!

A.G.Selena είπε...

Margo μου γλυκιά από αυτή την τόση δα μικρούλα σπίθα κρατιέμαι και είμαι στο επίπεδο που με "βλέπεις"...
Αν δεν υπήρχε κι αυτή δεν ξέρω τι θα έκανα...

Το παλεύω!Παίρνω τις ανάσες που μου είπες :) Προσπαθώ να χαμογελάω ακόμα και χωρίς λόγο κι όταν καμιά φορά μου λέει κάτι αστείο ο Π. γελάω όσο πιο πολύ μπορώ ακόμα κι αν δεν το θέλω αλλά έτσι, για να πάω κόντρα στη μαυρίλα μου...

Φιλιά πολλά!!!Να μου φιλήσεις και τα μικρά :)

A.G.Selena είπε...

Nelly μου έχουμε πααααααααάρα πολύ καιρό να τα πούμε!!!

Αχ κοιτάω κοιτάω αλλά χάλασε κι ο καιρός και ήλιο δε βλέπω :) (το παλεύω όπως βλέπεις...)

Φιλιά πολλά!!!Ελπίζω να τα ξανά πούμε σύντομα!!!

A.G.Selena είπε...

Raf Rose καλωσήρθες!

Εγώ προσωπικά το πιστεύω το "όλα για κάποιο λόγο γίνονται" αλλά μέχρι ένα βαθμό βρε αδερφέ!!!

Εις το επανιδείν!!!

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ