Blogger Widgets
topbella

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Με αγάπη στην Φω!!!

Σ' αγαπώ!


Α.Γ.Selena
... και σε όλους αυτούς που αγαπάω και το ξέρουν!!!




Fur Elise by Beethoven on Grooveshark


✮Ξέρω ότι το θυμάσαι και το αγαπάς όσο κι εγώ!!!✮

9 καρδιες αγγιξα ❤:

Άιναφετς είπε...

Το να μπορεί κανείς ν' αγαπήσει είναι μεγάλη ιστορία...αλλά μεγαλύτερη να τολμήσει να το πει!

Το ξέρεις πια πόσο σ' αγαπώ!

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς!

Άιναφετς είπε...

Αχ! ξέχασα να ευχηθώ καλό μήνα!

A.G.Selena είπε...

Ανέκαθεν πίστευα πως αυτά που νιώθουμε (όπως και αυτά που πιστεύουμε) πρέπει να τα εκφράζουμε με κάθε ειλικρίνεια κι έτσι πορεύομαι πάντα στη ζωή μου!
Όταν σε αγαπάω σε αγαπάω και το ξέρεις και από τα λόγια μου και από τις πράξεις μου!!!

Κι εγώ σε αγαπώ πολύ και το ξέρεις!!!
Πολλά ΑΦφεγγαρόσκονης!!!

A.G.Selena είπε...

Χαχαχα κι εγώ το ξέχασα :Ρ Καλό μήνα να έχουμε και καλές γιορτές!!!

fotini είπε...

Κορίτσι γλυκό... έλαβα το μέιλ σου μα ήμουν λίγο..φευγοδιάθετη εκείνο τον καιρό. Επιστρέφω λοιπόν! Και είπα να ξεκινήσω την εμφάνιση μου (όχι χειροκροτήματα παρακαλώ) απο σένα που με νοιαστηκες. Και να σου πω ότι δεν ξεχνώ τους φίλους απλώς φόρτωσα μπαταρίες, είμαι καλά επιστρέφω και ... ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΌΜΟΡΦΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!!
μακια selenaki

Poet είπε...

Μπράβο, Selena. Moυ αρέσει το θάρρος και η ευθύτητά σου. Μου αρέσει η αγάπη σου σε οποιονδήποτε κι αν δωρίζεται.

A.G.Selena είπε...

Αχ πόσο χάρηκα!!! :) Καλώς την, καλώς την!!! Και ήρθες πάνω σε αφιέρωση για την συνονόματή σου... Σου το αφιερώνω κι εσένα λοιπόν :)

Άντε να επιστρέφουν σιγά σιγά όλοι οι φίλοι που έλειψαν και μου έλειψαν!!!

Φιλιά πολλά Φωτεινούλα μου και να δώσεις και στο αγγελάκι σου :)
Καλές γιορτές να έχουμε με πολλά χαμόγελα :)

A.G.Selena είπε...

Ποιητή μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
Τι αξία έχει η Αγάπη αν δεν δωρίζετε...Σωστά?!?! Άλλωστε είναι το πιο όμορφο και αληθινό δώρο που μπορείς να κάνεις σε κάποιον και το μόνο ανεκτίμητο!!!

Φιλάκια πολλά γλυκέ μου ποιητή και σε ευχαριστώ που με τιμάς!!!

fotini είπε...

Με συγκίνησες κορίτσι! Να σαι καλα!

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ