Blogger Widgets
topbella

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!


Παρακαλώ το Θεό και εύχομαι,
τα Χριστούγεννα και η Νέα Χρονιά που έρχονται,
να χαρίσουν σε ΟΛΟ τον κόσμο
Υγεία, Αγάπη, Ειρήνη και πολλά Ζεστά Χαμόγελα!!!

Κανένα παιδάκι να μην είναι θλιμμένο!!!
Κανένας να μην πονάει!!!
Κανένας να μην είναι μόνος!!!
Κανένας να μη χάνει την ελπίδα του για το αύριο και τη ζωή!!!

Παρακαλώ το Θεό και εύχομαι,
τα Χριστούγεννα και η Νέα Χρονιά που έρχονται,
να χαρίσουν σε ΟΛΟ τον κόσμο
ένα Σπίτι, ένα πιάτο Φαΐ και Ζέστη!!!

Κανένας να μην είναι άστεγος!!!
Κανένας να μην είναι πεινασμένος!!!
Κανένας να μην είναι στο κρύο!!!
Κανένας να μην έχει κάπου να ξεκουράσει το κορμί και την ψυχή του!!!

Παρακαλώ το Θεό και εύχομαι,
τα Χριστούγεννα και η Νέα Χρονιά που έρχονται,
να χαρίσουν σε ΟΛΟΥΣ μας
λίγη παραπάνω Ανθρωπιά, Σοφία, Υπομονή και Δύναμη!!!

Κανένας να μην είναι αδιάφορος!!!
Κανένας να μην προσπερνάει απλά!!!
Κανένας να μην λυγίζει!!!
Κανένας να μη χάνει το κουράγιο του για να συνεχίζει με το κεφάλι ψηλά!!!

Παρακαλώ το Θεό και εύχομαι,
τα Χριστούγεννα και η Νέα Χρονιά που έρχονται,
να χαρίσουν σε ΟΛΟΥΣ μας
ΕΥΤΥΧΙΑ!!!


ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!


17 καρδιες αγγιξα ❤:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΥΓΕιΑ και ΕΙΡΗΝΗ στην παρούσα φάση, γιατί όπως έχουνε τα πράγματα η κατάσταση είναι ρευστή έως

επικίνδυνη

Εκτός και αν κινδυνολογώντας οι μεγάλες δυνάμεις, σπέρνουν το φόβο στις κοινωνίες για να μας έχουν υπό έλεγχο και να περνάνε τα απάνθρωπα μέτρα τους.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

A.G.Selena είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ μου η κατάσταση είναι άσ' τα να πάνε... Οι "μεγάλοι" παίζουν τα παιχνίδια τους στις πλάτες μας και μας κινούν κατ' όπως θέλουν σαν μαριονέτες... Όμως τώρα περισσότερο από ποτέ πρέπει να ευχόμαστε, να παρακαλάμε και να ελπίζουμε για όλο τον κόσμο!!! Αλλιώς αν τα στερηθούμε κι αυτά δεν ξέρω τι άλλο μας μένει σε αυτή τη ζωή!!!

Καλές Γιορτές λοιπόν και ότι καλύτερο για όλους μας!!!

Φιλιά πολλά!!!

A.G.Selena είπε...

Υ.Σ.: Ευχαριστώ για το δωράκι :) Θα το στολίσω :)

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι το νέο έτος να φέρει κάτι νέο, θετικό φυσικά, για όλους!!

Χρόνια πολλά. (:

A.G.Selena είπε...

Raf Rose μου από το στόμα σου και στου Θεού τ' αφτί!!!

Χρόνια πολλά και σε σένα!!!
Φιλιά

Άιναφετς είπε...

Καλές γιορτές αγαπημένο μου κοριτσάκι...και θα με θυμηθείς... του χρόνου τέτοια εποχή θα είσαι εντελώς καλά μέσα σου κι έξω, φτάνει να το θελήσεις!!!

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια φωτεινά και χαμογελαστά! :)))

A.G.Selena είπε...

Καλή μου μάγισσα σε ευχαριστώ πολύ!!!
Μακάρι όλα να πάνε λίγο καλύτερα!!! Όχι μόνο για μένα αλλά και για όλο τον κόσμο!!!

Χρόνια πολλά, καλές γιορτές και με το καλό ο καινούριος χρόνος!!!
Σ' αγαπώ πολύ και σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!

Πολλά ΑΦφεγγαρόσκονης!!!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Ας γίνει έτσι..
Αν και πολύ φοβάμαι ότι κι αυτή τη Μέρα κάποιοι θα κουλουριάζονται κάτω από εφημερίδες του Κρύου.. γιατί εμείς θα είμαστε μακρυά..

Καλά Χριστούγεννα στις καρδιές..

Ανώνυμος είπε...

Αμην! Αμην! Αμην! Σε όλα, για όλα, σε όλους και για όλους..! Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα!! φιλιά:)

A.G.Selena είπε...

Ρεγγίνα δυστυχώς αυτή είναι η πικρή αλήθεια αλλά δεν πρέπει να πάψουμε να ελπίζουμε και να ευχόμαστε να αλλάξει αυτό!!!

Φιλιά!

A.G.Selena είπε...

Ηλιαχτίδα να 'σαι καλά!!!
Με το καλό ο νέος χρόνος!!!

Margo είπε...

Παρακαλώ το Θεό και εύχομαι γλυκιά μου Σελένα, να υπάρξει επιτέλους δικαιοσύνη σε αυτόν τον κόσμο, μπορεί;
Μα πάνω απ' όλα εύχομαι ευτυχία σε σένα Σελενάκι μου και γαλήνη και τύχη.. μόνο καλύτερες μέρες να βρεις μπροστά σου.

Τα φιλιά μου και την απεριόριστη αγάπη μου σε σένα και στην οικογένειά σου!

A.G.Selena είπε...

Μαράκι μου αν εμείς οι άνθρωποι το θελήσουμε όλα γίνονται! Το θέμα είναι να μην είμαστε μονάδες αλλά σύνολο!!!

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Με συγκίνησες!!! Ξέρεις πόσο σε αγαπώ και πως μόνο τα καλύτερα εύχομαι για σένα και την οικογένεια σου!!!
Χρόνια πολλά λοιπόν, με υγεία, πολλή αγάπη, πολλά χαμόγελα και πολλή ευτυχία!!!

ΑΦφεγγαρόσκονης!!!

Poet είπε...

Κι εγώ παρακαλώ τον Θεό και εύχομαι να γίνουν όλα αυτά. Και επιπλέον :

Να καταργηθεί η μοναξιά και το ιστολόγιο «οι μοναξιές μου ...» να ονομαστεί «οι συντροφιές μου ...».
Γιατί η μοναξιά το βάζει στα πόδια μπροστά στην αγάπη.

A.G.Selena είπε...

Ποιητή μου έχεις δίκιο μα κι η μοναξιά δεν είναι κακή, δίνει χρόνο και έμπνευση κι έτσι όταν φεύγει έχεις "κάτι" να μοιραστείς με τους φίλους που έρχονται :)

Φιλάκια πολλά γλυκέ μου κι εύχομαι ότι καλύτερο!!!

akrat είπε...

αυτό με τα παιδάκια...


ένας σφάχτης ....


τες πάντων

καλή χρονιά με υγεία..

A.G.Selena είπε...

Καλή Χρονιά akrat!!!
Καλώς βρεθήκαμε!!!

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ