Blogger Widgets
topbella

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Μην κοιτάς που χαμογελάω...

8 καρδιες αγγιξα ❤:

Adis είπε...

Πέρασα να δω αν μπορώ να ακούσω τίποτα.. Τελικά έχεις δίκιο, δεν ακούω..
Αλλά τουλάχιστον σε νιώθω..



Ps: Καλή χρονιά Selenaki :P
Να 'σαι καλά. :)

Margo είπε...

Σελενάκι μου κανείς δεν μπορεί πραγματικά να νιώσει ότι νιώθει η καρδιά μας. Κάτι σαν τον πονόδοντο όπως λένε κανείς δεν μπορεί να πονέσει όσο αυτός που έχει το πρόβλημα.
Ωστόσο όταν κάποιος είναι δίπλα μας στ' αλήθεια, μας θυμίζει πως δεν υπάρχουν μόνο όσα μας πληγώνουν υπάρχουν και πολλά που μας δίνουν χαρά και αξίζει γι αυτά να χαμογελάμε.
Ένα χαμόγελο τέτοιοι σου στέλνω,μεγάλο!!!
Σε φιλώ γλυκά

A.G.Selena είπε...

Adis μου Καλή Χρονιά κι ευτυχισμένη!!! Με υγεία και αγάπη πάνω από όλα!!!

Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες, που προσπάθησες, που με νιώθεις!!! Αυτά έχουν αξία!!!

Μη χάνεσαι φίλε ή τουλάχιστον μη χάνεσαι για πολύ... :)

Φιλιά

A.G.Selena είπε...

Μαράκι μου έχεις απόλυτο δίκιο!!!
Εγώ απλά ήθελα να εστιάσω στο ότι καμιά φορά, φαινομενικά μοιάζει κάτι να έχει ξεχαστεί αλλά δεν σημαίνει πως είναι αλήθεια... Όταν κάτι δεν φαίνεται δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει... Παρ' όλα αυτά αυτοί που μας αγαπάνε πραγματικά και μας νιώθουν είναι εκεί, δίπλα μας και μας θυμίζουν όλα αυτά που ανέφερες :)

Σου ανταποδίδω το χαμόγελο και σε φιλώ γλυκά!!!

55fm είπε...

Σελενάκι μου γλυκό, σου στέλνω την αγάπη μου!

A.G.Selena είπε...

Στην ανταποδίδω διπλά Ουράνια-Ροδαλένια-Όλγα μου μαζί με μια αγκαλιά κι ένα γλυκό φιλί!!!

Άιναφετς είπε...

Αυτός ο πόνος Selena, είμαι σίγουρη πως έχεις πια όλη τη δύναμη να τον δαμάσεις...με τόσους ανθρώπους γύρω που σε νοιάζονται και πάνω απ' όλα σ' αγαπούν...Αντίσταση!

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ τρυφερά!

A.G.Selena είπε...

Όπως είπες κι εσύ όταν έχω τόσους ανθρώπους δίπλα μου που με αγαπούν και με νοιάζονται, δε μπορώ παρά να παίρνω δύναμη και να αντιστέκομαι!!!

Δε μπορείς να φανταστείς πόσο με έχετε βοηθήσει όλοι σας στις πιο δύσκολες στιγμές τις ζωής μου!!!

Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου όλους σας!!!

Πολλά ΑΦφεγγαρόσκονης με πολλή αγάπη γλυκιά μου ΚΜΝΒ!!!

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ