Blogger Widgets
topbella

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2009

Πάρε ένα κογχύλι απ'το Αιγαίο...

5 καρδιες αγγιξα ❤:

Ανώνυμος είπε...

Εγω θα γραψω πρώτος εδώ.
Το τραγούδι σου θα το πάρω μαζι μου.
Σε ευχαριστω.

logia είπε...

νότες και θάλασσα! ο καλύτερος συνδιασμός!
καλημέρα σου

A.G.Selena είπε...

Thalassokrator μου

Η πρωτιά είναι δικαιωματικά δική σου :)

logia Μου

Όλα είναι ΖΩΗ!!!
Η ζωή είναι μουσική και η μουσική ζωή...
Αυτός είναι ο καλύτερος συνδιασμός :)

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ!

mauveair είπε...

Αγαπώ τα κοχύλια, λατρεύω το Αιγαίο...

A.G.Selena είπε...

mauveair

Χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους,
με τους οποίους έχω τόσα κοινά :)
Ευχαριστώ για το πέρασμα σου.
Ελπίζω να σε βλέπω συχνά...

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ