Blogger Widgets
topbella

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

Ευχαριστώ!!!

Τόσο καιρό γυρνούσα μόνη μου στις θάλασσες του κόσμου...

Ώσπου μια μέρα έπεσε στα χέρια μου ένας χάρτης.

Ακολούθησα τα βήματα κι έφτασα σε ένα καράβι.

Ήταν το πειρατικό του Καπετάν Θαλασσοκράτορ...

Εκεί γνώρισα πειρατές και πειρατίνες που ανοίξανε την αγκαλιά τους
και με αγκάλιασαν...

Κι θέλοντας να μπω στη μεγάλη αυτή οικογένεια
έγινα κι εγώ πειρατίνα...

Δίνοντας όρκο πως θα είμαι εκεί σε κάθε μάχη...


21 καρδιες αγγιξα ❤:

Ανώνυμος είπε...

Ασε κάτω το πιστόλι γρήγορα μικρό.
Πειρατάκι εισαι ακόμα δεν εισαι πειρατίνα.

βραβεία και τρύχες κατσαρές!! Αυτο είναι βραβείο και μου το έδωσες εσύ,το πειρατάκι μου.
Σ΄αγαπάω πολύ.

A.G.Selena είπε...

Καλημέρα Καπετάνιε

Εγώ βραβεία δεν ξέρω να στέλνω ούτε να φτιάχνω ωραιές εικόνες σαν τις Μαριάς μας (είμαστε μαλωμένοι με το photoshop) :Ρ ...
Είπα απλά την ιστοριά κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα...

Πειρατάκι για σένα ναι.Να δεις όμως τι άγρια πειρατίνα γίνομαι άμα πειράξουν αγαπημένα μου πρόσωπα... :Ρ

Γι'αυτό άμα σε πειράξει κανένας πες το μου να τραβήξω την πιστόλα :D
Φιλιά Πειρατικά

logia είπε...

Selenaki πόσο όμορφο είναι να αναγνωρίζει κανείς την αγάπη και την προσφορά του άλλου
καλή σου ημέρα

A.G.Selena είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου...
Και για σένα είναι πειρατίνα είσαι κι εσύ :D
Τα φιλιά μου

Ανώνυμος είπε...

χαχχαχαχα ποσο σε αγαπάω ρε μικρό.

Logia βρήκαμε μπελά με αυτο το μικρό,να δώ πως θα το μαζέψουμε.

A.G.Selena είπε...

χαχαχα
Είναι στη φύση των πειρατών να μπλέκουν σε μπελάδες...
Καταβάθος τους αποζητούν :Ρ

elis.pandora. είπε...

Aγγιξες και τη δική μου...
Καλό μήνα μικρή καί άγρια πειρατίνα!

A.G.Selena είπε...

Elis.pandora

θα σε πείραζε αν σε λέω σκέτο Πανδόρα?Μου αρέσει πολύ...
Χαίρομαι που σε άγγιξα.
Κσλό μήνα και σε σένα :D

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

zoyzoy είπε...

Μπράβο τσαμπουκά το μικρό!!
Έτσι σε θέλω χαρούμενη και ετοιμοπόλεμη με τη ζωή!!
Σε καμάρωσα δίπλα στο Πειρατικό δεν ήξερα ότι ήταν δική σου η φωτό!!
Υπέροχη είναι!!
Καλό μήνα με φιλιά θαλασσσινά!!

A.G.Selena είπε...

Αγρρρρρ!!!(δείχνω τα δόντια μου) χαχαχα:Ρ
Ελπίζω να έρθει σύντομα κάποιος μικρότερος...Εικοσιτρία χρόνια καθαρίζω αυτό το κατάστρωμα :Ρ χαχα
Ρόζιασαν τα χεράκια μου :Ρ

Ζουζού μου δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά αλλά οι εικόνες δεν είναι δικές μου απλά τις βρήκα...Ωραία δεν είμαι όμως? :Ρ χιχι

Φιλιά πειρατικά και σε σενα...

ippoliti_ippoliti είπε...

Πολύ καλή και η δική σου ιστορία και του Θαλασσοκράτορα.μπράβο και στους δυό σας
Καλό βράδυ και ...καλές πειρατείες

A.G.Selena είπε...

Γειά σου ippoliti μου.
Ευχαριστώ πολύ...
Χαίρομαι που σου άρεσε :)

Είναι για τον Θαλασσοκράτορα μας αλλά και για όλες τς πειρατίνες και τους πειρατές άρα και για σένα :)
Φιλιά καλό βράδυ...

jacki είπε...

Μα σε τόσο γλυκό πειρατικό όλοι θ΄λουν να ανέβουν και να ετοιμαστούν για το πλιάτσικο.
Γλυκιά πειρατλινα σου αξίζει ο τίτλος.

A.G.Selena είπε...

Jacki μου

Το ξέρω γι'αυτό κι εγώ προσπαθώ να σταθώ αντάξια...
Έχουμε κι ένα τόσο γλυκό Καπετάνιο :)
Μου αξίζει λες?Μακάρι...
Φιλάκια και σε σενα πειρατίνα :)

evelina είπε...

πολύ ωραία η ιστορία σου,φοβερή η διαδρομή σου και μεγάλη τύχη να πέσεις σε τέτοιο πειρατή καπετάνιο...καλά ταξίδια Selena

A.G.Selena είπε...

Evelinoyla μου

Όπως τα λές είναι.
Όλες είμαστε τυχερές.
Είναι και ΑΚΑΤΑΜΑΧΗΤΟΣ όπως είπες...
Μάλλον έχει το κοκκαλάκι της νυχτερίδας πάνω του :)

Καλά μας ταξίδια λοιπόν :)
Φιλιά πολλά...

George είπε...

η πιο όμορφη πειρατίνα των λληνικών νερών!

A.G.Selena είπε...

Γιώργο μου κοκκίνισα...
Εσύ κι ο Θαλασσοκράτορ σήμερα με σκλαβώσατε...
Ευχαριστώ πολύ.
Φιλιά

evelina είπε...

Selena μου έλα γλυκιά μου να πάρεις ένα βραβειάκι σου αξίζει

A.G.Selena είπε...

Evelinaki μου
ευχαριστώ αλλά είμαι πολύ άσχετη και δεν ξέρω πως γίνετε :(
Θα μου πεις?

Emily είπε...

ΣΠΙΡΤΟΥΛΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙ.
Ε!!!ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΒΑΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΛΙΘΑΡΑΚΙ,ΕΕΕ;

Η Φωτό Μου
A.G.Selena
Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες, κάπου κάποια νεράιδα πεθαίνει. James Barrie
Προβολή πλήρους προφίλ